10 BAR Drucksensor mit 1/8 NPT Anschluss.Analoge 5V DrucksensorenUniversal verwendbar für zum Beispiel: Benzindruck, Öldruck, Kraftstoffdruck, Abgasgegendruck usw.Der Sensor kommt mit samt passenden Stecker.
LAMBDA to CAN
Ecumaster Lambda to CAN controller is a compact device used to control a Bosch LSU 4.9 wideband oxygen sensor and transmit the lambda reading via CAN-BUS. Two programmable 0-5V analog signal lines are available, along with the CAN transmission.The controller uses a dedicated Bosch integrated circuit paired with an automotive grade digital controller to precisely manage the oxygen sensor and calculate Lambda and AFR.Multiple controllers may be used at the same time on one CAN–BUS, lending installation flexibility.
Key features
•Bosch LSU 4.9 support (ADV version also available)•Operating voltage range: 9 -16V•Current consumption: up to 3A (during warm up)•IP65 enclosure•2 programmable analog outputs 0-5V•Communication and setup: CAN 2.0A/B
BATTERY ISOLATOR
Ecumaster Battery Isolator is a motorsport master relay devicedesigned for FIAcompliant battery isolation and engine shutdown.The device is designed for harsh motorsport environments and weighsonly 83g. Featuring a full solid-state design, an absence of mechanicalcomponents ensures long life and high reliability.The device has built-in alternator load dump protection without theaddition of any external components.There is no risk of damage to expensive electronic equipment duringemergency shutdown. The isolator is controlled with two externalswitches and can be shut down with a CAN-bus message.The message may be sent from an Ecumaster PMU16 unit in the caseof impact or another event. The device is configurable through CANbus.It also sends diagnostic information which can be used by otherequipment and is valuable during device setup and diagnosis. It is fullyprotected against overheating and over-current.Device status is indicated with a multi-color led light.
Key features
•Weight: 83g•Dimensions: 50mm x 100mm x 38.5mm•Voltage range: 6V – 19V, 28V transient(12V automotive installations only)•Operating temperature range: -40C + 125C•Current capability: 300A continuous, peak up to 1000A•Current measurement resolution 4A•Current measurement range: -1000A to 1000A•Current measurement accuracy: ±10%•Inductive load switching capability: 600mJ•Enclosure: Anodized aluminium, IP67 rated• High current terminals: M8 nickel plated terminalsor Radlok connectors•Signal connector: Deutsch ASX202-06PN(mating plug ASX602-06SN included)•Power save state current consumption: <1mA•ON state current consumption: ~20mA•Engine kill output: 3A, High (VBat), Low (GND) or Hi-Z
10 bar Drucksensor Firma WHP (ein renommiertes Unternehmen in den Vereinigten Staaten). Dies sind die perfekten Sensoren für die präzise Messung der Drucköl, Kraftstoff oder Luft in automotive-Anwendungen.
Drucksensoren WHP sind der ideale Begleiter für jedes Steuergerät. Werden gemäss ISO9001 Zertifikat erstellt.Druckmessung ist sehr genau (Genauigkeit 0,5 %). Die Sensoren sind aus Edelstahl 304 CNC gefertigt.
Das Set besteht aus:
1 X Drucksensor WHP sind 10bar,
1 X set Plug-ins von den Terminals,
1 x Gewinde Dichtmittel auf der Loctive-Kleber
Parameter:
Spannungsbereich: 0,5-4 .5V
Druckbereich: 0-sind 10barBefestigungsgewinde: 1/8 "NPT
FlexFuel-Sensor der Sensor ist den Gehalt an Ethanol im Kraftstoff messen. Diese Informationen dürfen von der Treiber verwendet werden, korrigieren die EMU-Parameter wie Kraftstofförderung, Zündung Timing oder Erhöhung Druck. Darüber hinaus misst FlexFuel-Sensor die Temperatur des flüssigen Brennstoffes. Im Lieferumfang der Sensor Stecker und Klemmen. Für alle Benutzer von E85 erforderlich.
Der Abassensor wird mittels einer Einschweißmuffe befestigt.Das Anschluss Kabel ist 3m lang Lieferumfang: 1x Sensor Typ-k1x Anschlusskabel1x Einschweißmuffe
7 bar Drucksensor Firma WHP (ein renommiertes Unternehmen in den Vereinigten Staaten). Dies sind die perfekten Sensoren für die präzise Messung der Drucköl, Kraftstoff oder Luft in automotive-Anwendungen.
Drucksensoren WHP sind der ideale Begleiter für jedes Steuergerät. Werden gemäss ISO9001 Zertifikat erstellt.Druckmessung ist sehr genau (Genauigkeit 0,5 %). Die Sensoren sind aus Edelstahl 304 CNC gefertigt.
Das Set besteht aus:
1 X Drucksensor WHP sind 7bar,
1 X set Plug-ins von den Terminals,
1 x Gewinde Dichtmittel auf der Loctive-Kleber
Parameter:
Spannungsbereich: 0,5-4 .5V
Druckbereich: 0-sind 7barBefestigungsgewinde: 1/8 "NPT
BATTERY ISOLATOR
Ecumaster Battery Isolator is a motorsport master relay devicedesigned for FIAcompliant battery isolation and engine shutdown.The device is designed for harsh motorsport environments and weighsonly 83g. Featuring a full solid-state design, an absence of mechanicalcomponents ensures long life and high reliability.The device has built-in alternator load dump protection without theaddition of any external components.There is no risk of damage to expensive electronic equipment duringemergency shutdown. The isolator is controlled with two externalswitches and can be shut down with a CAN-bus message.The message may be sent from an Ecumaster PMU16 unit in the caseof impact or another event. The device is configurable through CANbus.It also sends diagnostic information which can be used by otherequipment and is valuable during device setup and diagnosis. It is fullyprotected against overheating and over-current.Device status is indicated with a multi-color led light.
Key features
•Weight: 83g•Dimensions: 50mm x 100mm x 38.5mm•Voltage range: 6V – 19V, 28V transient(12V automotive installations only)•Operating temperature range: -40C + 125C•Current capability: 300A continuous, peak up to 1000A•Current measurement resolution 4A•Current measurement range: -1000A to 1000A•Current measurement accuracy: ±10%•Inductive load switching capability: 600mJ•Enclosure: Anodized aluminium, IP67 rated• High current terminals: M8 nickel plated terminalsor Radlok connectors•Signal connector: Deutsch ASX202-06PN(mating plug ASX602-06SN included)•Power save state current consumption: <1mA•ON state current consumption: ~20mA•Engine kill output: 3A, High (VBat), Low (GND) or Hi-Z
Gerätestecker Lufttemperatursensor IAT, hervorragend eignet, um mit ECUMASTER zu arbeiten. Der Sensor verfügt über eine M12x1.5 Gewinde.
Bei ECUMASTER EMU als Sensor BOSCH NTC M12-L 0280130039 eingeben
24,99 €*
Diese Website verwendet Cookies, um eine bestmögliche Erfahrung bieten zu können. Mehr Informationen ...